Livrare și plată

LIVRARE IN UNIUNEA EUROPEANA SI REGATUL UNIT AL MARII BRITANII

Expediem produsele Indira, prin partenerul nostru DHL, in toate tarile membre din Uniunea Europeana, cu anumite exceptii.

Va rugam sa va asigurati ca adresa de expediere este corecta si completa, deoarece nu putem redirectiona comanda odata ce aceasta a fost ridicata de la sediul Indira.

Inainte de a va putea expedia produsele, este posibil sa fie necesar sa reconfirmati datele emitentului cardului dumneavoastra. In ceea ce ne priveste, vom face tot posibilul pentru a minimiza intarzierile si a va oferi suportul nostru in preluarea comenzilor.

Perioada de livrare internationala este intre 4 si 7 zile lucratoare.

Toate produsele Indira expediate international sunt asigurate 100%.

In cazul Regatului Unit al Marii Britanii, ca urmare a iesirii din Uniunea Europeana, taxa vamala pentru expedierea in UK a  bijuteriilor din aur si argint este de 2.5% din valoarea declarata a marfii.

CONDITII DE SCHIMB SI RETURURI IN CAZUL LIVRARILOR INTERNATIONALE         

In cazul unui retur sau schimb, costul de transport este suportat de catre client.

Acceptam retururi si schimburi de produse in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. 

Produsele pot fi returnate in urmatoarele conditii:

1. se returneaza in maxim 30 de zile de la primirea coletului si sunt insotite de certificat de garatie cu data aferenta cumparaturii

2. sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta defecte, sunt in starea lor originala, nu au fost deteriorate, au toate ambalajele si accesoriile originale atasate, iar acestea nu  prezinte semne de utilizare.

Returnarea banilor se efectueaza in termen de 5 zile lucratoare. Produsele personalizate nu pot fi returnate.

In cazul unei bijuterii primite cadou, pe care clientul nu doreste sa o pastreze, va punem la dispozitie inlocuirea cu un alt produs de valoare similara. Produsul returnat trebuie insotit de certificatul de garantie, in termen de 30 de zile de la data achizitiei.

In cazul achizitionarii unui gift card/voucher, nu acceptam restituirea contravalorii financiare.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.

Dorim sa va informam faptul ca Indira returneaza clientului suma achitata pentru produsul achizitionat, dar nu si comisioanele ce tin de terti (transfer bancar, paypal, mobilpay, diferente de curs valutar, etc).

Livrarea produselor In Romania:

Livrarea se face prin curier la adresa de livrare indicata de dumneavoastra, prin partenerii Fan Courier. Durata de livrare pentru Bucuresti este de maxim 24-48 de ore de la confirmarea comenzii, iar pentru provincie maxim 72 de ore de la confirmarea acesteia.

Indira va garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari. Totodata, Indira are grija ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapida si direct la adresa indicata de client, produsele fiind asigurate pe durata transportului, pana la momentul livrarii. Validarea comenzii se face telefonic sau online de catre operatorii nostri.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-18.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc.).

Livrarea bijuteriilor Indira este gratuita, fara costuri sau taxe suplimentare pentru comenzi a caror valoare depaseste suma de 200 de lei cu conditia ca destinatia sa fie in aria de acoperire Fan Courier.

Pentru comenzile livrate pe teritoriul Romaniei si a caror valoare este mai mica de 200 de lei, se va percepe o taxa de livrare de 15 lei.

In caz de nemultumiri fata de serviciile de livrare ale firmei de livrari partenere contactati-ne la office@indira.ro. Nu putem fi responsabili pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care Indira nu va plati despagubiri pentru prejudiciile creeate de nelivrarea la timp a produselor.

Black Friday, Black Week, Black Weekend, Flash Sales, BOGO Sales:

In cazul acestor campanii, durata de livrare poate varia intre 24 de ore si 7 zile. Numarul mare de comenzi poate genera intarzieri de livrare. Ne cerem scuze si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a grabi procesul de livrare. Tot in cadrul acestori tipuri de campanii, cupoanele si voucherele valorice sau procentuale, provenite din alte campanii anterioare sau din abonari la newsletter, mai exact reducerile corespunzatoare acestora, nu se aplica la pretul din promotie. Cupoanele si voucherele se pot utiliza si aplica doar la pretul intreg al produsului. Produsele din promotiile Black, Flash sau Bogo sunt originale, sigilate, fara vicii ascunse. Campaniile de acest gen se deruleaza si cu articole cu stoc limitat, pot exista situatii in care produsul comandat a devenit indiponibil intre timp. Numarul mare de comenzi generat este procesat de platformele tehnice pe baza sistemului FIFO. Daca doriti mai multe detalii despre comanda dumneavoastra sau despre urmatoarea campanie Black, nu ezitati sa ne contactati. Va multumim pentru intelegere! Telefoane de contact : 0726 963 030; Adresa e-mail de contact : office@indira.ro;

CUM PLATESC?

1. Numerar la livrare (doar pentru expedieri pe teritoriul Romaniei)

  • Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

2. Plata prin Card

  • Online
    • plata se face intr-un mod securizat prin site-ul Mobilpay Romania
    • In momentul in care se selecteaza „Plata prin card” la finalizarea comenzii, veti fi redirectionat catre platforma mobilpay.ro
    • INDIRA nu pastreaza/salveaza nicio informatie legata de cardul dumneavoastra.
    • Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei).
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
    • Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
    • Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizat:
      • codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.

2. Plata prin transfer bancar

  • In momentul plasarii comenzii alegeti metoda de plata transfer bancar urmand ca dupa plasarea comenzii sa primiti detaliile de plata. In urma confirmarii platii produsele vor fi expediate.