Întrebări frecvente

Plăți


Acceptăm majoritatea cardurile de credit (Visa, Mastercard, etc). Totodată plata se poate face ramburs sau prin transfer bancar.

Site-ul nostru folosește SSL, ceea ce asigură faptul că datele de navigare și cumpărăturile sunt făcute în perfectă siguranță.

 Livrare

Produsele noastre pot fi livrate pe întreg teritoriul României, cât și în majoritatea țărilor din UE.

Cine va livra coletul meu?

Indira colaborează cu firma de curierat FanCourier pentru a expedia colete pe teritoriul României, iar pentru livrări internationale cu firma de curierat DHL.

Pentru comenzile de peste 200 de RON livrarea este gratuită. Pentru comenzile ce nu depășesc valoare de 200 RON costul de livrare este de 15 RON.

Toate comenzile efectuate până la ora 14 în zilele lucrătoare sunt expediate in aceeași zi. Comenzile plasate după ora 14 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. În mod obișnuit majoritatea comenzilor sunt livrate in decurs de 24 de ore de la expediere. În perioadele aglomerate (de sărbători, Black Friday) durata expedierii poate ajunge la 4 zile.

Ce pot face dacă nu am reușit să primesc coletul la prima încercare?

În cazul coletelor livrate prin FanCourier ce nu au fi putut fi predate destinatarului, curierul va face și o a doua încercare de expediere.

Desigur! Pentru toate comenzile expediate prin Fan Courier poți urmări starea expediției prin verificarea AWB-ului pe care îl poți găsi in istoricul comenzilor tale.

Retururi

Da! Ne dorim ca toate clientele noastre să aibă în posesia lor numai bijuterii de care sunt pe deplin încântate. Dacă bijuteriile achiziționate nu sunt pe placul tău din orice motiv, poți face schimbul/returul gratuit direct din contul tău.

Bijuteriile cumpărate au fost personalizate, le pot returna?

Bijuteriile personalizate fie la momentul achiziției, fie ulterior acesteia nu pot fi returnate conform O.U.G. 34/2014: art 16. aliniatul c).

Pentru a-ți putea oferi o experientă plăcută de la început și până la final am creat un proces simplu de schimb/retur, iar în doar câteva click-uri totul este gata. Parcurge pașii formularului de retur din contul tău în termen de 30 de zile de la recepția bijuteriilor, iar noi vom trimite un curier către adresa menționată de tine pentru  a ridica coletul cu bijuteria, și, dacă este cazul să aducă bijuteria de schimb. 

Trebuie să fac o solicitare unei firme de transport pentru a ridica returul?

Nu, acest lucru nu este necesar. Cererea de ridicare a returului va fi plasată de noi. În cazul în care optezi să faci acest lucru, Indira nu poate acoperi taxele de transport ale coletului.

Am aruncat documentele care însoțesc bijuteria, ce pot să fac?

Dacă documentele primite odată cu bijuteria lipsesc poți trimite returul și fără acestea. 

Cum predau coletul curierului?

Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie ambalate corespunzător, atât în cutia de depozitare a bijuteriei, cât și în cutia de livrare. Coletul trebuie sigilat, fie prin ambalarea sa într-un plic de livrare sau prin lipirea sa cu bandă adezivă, astfel încât conținutul să nu se piardă pe durata transportului.

Trebuie să printez un AWB pentru returul meu?

Curierul va genera un awb pentru coletul tău de îndată ce intră în posesia sa.

Când va veni curierul pentru a ridica returul?

Din păcate firma de curierat nu oferă opțiunea de a programa ridicarea returului de la clienți. Curierii sunt cei responsabili de gestionarea acestui aspect. 

Cum voi primi înapoi contravaloarea comenzii returnate?

În cazul comenzilor cu plata efectuată prin card bancar sau transfer bancar contravaloare va fi restituită în același cont din care a fost efectuată plata.

În cazul comenzilor efectuate cu plata prin Ramburs trebuie să ne comunicați datele dumneavoastră bancare în format IBAN pentru a vă putea restitui contravaloarea în cont. 

Îți vom înapoia suma achitată pentru bijuterii de îndată ce le vom avea înapoi în posesia noastră.

Materiale

Când vine vorba de argint, singurul aliaj pe care îl utilizăm este cel 925. În oferta noastră se află și numeroase bijuterii din argint placate cu Aur Roz, Galben sau Rodiu. Aceste materiale adiționale conferă bijuteriei trăsături inedite, începând cu aspectul deosebit în cazul Aurului, și sfârșind cu un plus de rezistență la uzură când ne gândim la Rodiu

În alcătuirea produselor noastre vei întâni adesea și pietre semiprețioase. Acestea sunt întotdeauna naturale și de cea mai înaltă calitate, lucru de care te poți convinge observând micile particularități ale fiecărei bijuterii în parte. Astfel, tu vei primi ceva unic ori de câte ori vei alege pietre semiprețioase.

De asemenea, printre materialele folosite de noi se numără și aurul. Masiv sau aflat doar în placaj, acest material are calitatea de a fi deosebit de rezistent la factori externi și uzură. 

Argintul, indiferent cât de mult este tratat sau cât de bine îngrijit va prezenta urme de oxidare mai devreme sau mai târziu. Dacă observi semnele lăsate de acest proces pe suprafața bijuteriei tale, acest lucru nu este un motiv de îngrijorare, ci o reacție absolut normală. O simplă lavetă destinată bijuteriilor va înlătura cu succes orice urmă de reziduu. 

Altele

Ce fac dacă am alte întrebări?

Nu ezita să ne contactezi pentru orice nelămurire fie telefonic, fie prin email la adresa office@indira.ro. De asemenea, îți stăm la dispoziție și pe rețelele de social media Facebook și Instagram.