Customer Happiness Agent
Indira își mărește echipa!
La Indira ne mândrim cu modul nostru unic de a face lucrurile, începând cu atenția deosebită pe care o acordăm clienților, atât existenți cât și noi. Pentru că suntem în continuă dezvoltare, rolul tău va fi unul de team player care va duce mai departe viziunea brandului ajutându-i pe clienți să se îndrăgostească de Indira.
O abordare centrată pe client
Încă de când brandul Indira a luat naștere, scopul a fost acela de a aduce valoare clienților prin a le satisface nevoile în materie de bijuterii. Așadar, orice facem, de la site, produse, content în Social Media sau alte proiecte, avem tot timpul clientul în mintea noastră. Din momentul în care clientul ajunge pe site-ul nostru și până are bijuteria în mână, procesul trebuie să fie cât mai ușor și intuitiv.
Întreaga noastră echipă este formată din oameni dedicați al cărui rol este să-i facă pe clienți fericiți. Zi de zi setăm noi standarde pentru a depăși așteptările clienților noștri.
Nu ne place denumirea de Reprezentant Relații Clienții deoarece considerăm că această poziție este mai mult decât atât. Persoana care va ocupă acest rol este inovatoare, ingenioasă, cu aptitudini de stilist și este extraordinar de atentă la feedbackul clienților pentru a îmbunătăți în mod proactiv felul în care facem lucrurile. Ea oferă mai mult decât un răspuns automat, rolul ei este de a încânta clienții, oferindu-le o experiență plăcută astfel încât ei să revină și să le spună prietenilor lor cât de mult le place brandul Indira. Ești pregătită pentru o astfel de provocare?
Credem că acest rol este potrivit unui Job Full Time pentru o persoană care are cel puțin 1 an experiență în customer service. Promitem să-ți oferim un mediu de lucru fun, creativ și plin de provocări. De asemenea, să-ți oferim oportunitatea de a te implica direct în dezvoltarea magazinului nostru online.
Responsabilități:
- Task-ul principal va fi cel de comunicare cu clienții prin canalele noastre de consiliere: email, telefon, Facebook Chat, Whatsapp, Instagram Chat
- Identificarea nevoilor clienților care ne scriu pe canalele de Social Media sau sună la telefon, ascultarea empatică a lor, găsirea celor mai potrivite soluții și crearea unei relații pe termen lung cu aceștia
- Programări video cu clienții pentru consiliere și sfaturi de styling
- Întâmpinarea clienților la showroom și asistarea lor în procesul de achiziție
- Respectarea standardelor stabilite împreună cu echipa, în comunicarea cu clienții
- Cunoașterea tuturor produselor și a evenimentelor curente pe site pentru a găsi soluții cât mai potrivite la nevoile clienților
- Identificarea problemelor de comunicare și elaborarea unor idei, inițiative prin care să întâmpinăm nevoile clienților într-un mod proactiv
- Asistarea în diverse task-uri administrative (procesare comenzi, gestionare conținut site, etc)
Cum știi dacă această oportunitate este pentru tine.
Dacă te regăsești în mare parte din descrierile de mai jos, ești persoana potrivită!
- Eșți genul de persoană care orice face, face la standarde înalte
- Ai abilități excepționale de scriere în limba română
- Ești confortabilă să comunici în scris în limba engleză
- Ai o personalitate friendly, ușor de abordat și foarte empatică
- Eșți adepta mindsetului de dezvoltare continuă, și interesată cu adevărat de îmbunătățirea serviciilor de suport
- Îți place să-ți asumi responsabilități, și crezi că nimic nu este imposibil. Acest lucru nu înseamnă să te suprasoliciti ci să știi când să ceri ajutorul și când să “go the extra mile”
- Ai o mentalitate orientată spre problem solving, acest lucru nu înseamnă că trebuie să ai toate soluțiile, dar să fii comfortabila să adresezi întrebări pentru a înțelege nevoia și a veni cu o soluție fezabilă atât pe termen scurt cât și lung
- Ești o persoană organizată și autonomă, îți cunoști foarte bine responsabilitățile și ești proactivă în a le realiza.
Pasul următor: trimite un email la adresa office@indira.ro cu următoarele:
Subiect: Aplicare - Customer Happiness Agent
- O scurtă descriere despre tine și de ce vrei să lucrezi cu noi
- CV atașat la email